šŸŒŠAdmiral Rides the Permanent Waves

France
Gitarre:
Tofzegrit2425 jams
Remix
step II
Canada
Bass:
Ernie4403031 jams

verfügbare Remixe:

Daumen:
+ 15
Hochgeladen:
06/29/2018
Hörer:
325
Downloads:
4
Remixe:
3
Thanks Chris and Klaus for a ride on the permanent funk waves of infinite wiki jamming .. hehe :W:W:D Cool jam!!
Klingt wie:
funk rock jam

Kommentare

AKchen
groovy :Y:D+1
Juni 29 2018 16:03:31
AKchen
Ernie440 I know you are but what am I?? haha .. thanks Andrea! :D +0
Fishinmissio
:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y+1
Juni 29 2018 16:03:10
Fishinmissio
Ernie440 hey Mark!! :D:Y +1
Tofzegrit
Trapped :)+1
Juni 29 2018 16:02:57
Tofzegrit
Ernie440 Indeed, t'is true Sire! :D :W +1
Oktober 09 2019 17:41:55
Tofzegrit
Ernie440 Really like the metallic sounding rhythm part on this! :W +1
axenvocs
:W funkalicious+1
Juni 29 2018 16:02:39
axenvocs
Ernie440 thanks bro!! :) +0
Major 3rd
super ernie!!! get that funk cape on! haha nice work!:D+1
Juni 29 2018 16:23:19
Major 3rd
Ernie440 LOL buddy!! hahaha .. oh no !! Thanks man. :D +0
slin
fantastic bass add Ernie...;););)+1
Juni 30 2018 01:07:32
slin
Ernie440 thanks much Nils :D +1
GlezBass
great bass line friend :)+1
Juni 30 2018 01:07:21
GlezBass
Ernie440 mucho gracias amigo Mario! :D +1
via wikiloops radio
jimkarol
Real Good Ernie!!+1
Juni 30 2018 01:07:05
jimkarol
Ernie440 jim on the radio again, thanks my friend!! :D +1
frankyguitar
<3 :Y
Yeah supa :D :D
+1
Juni 30 2018 01:06:51
frankyguitar
Ernie440 thanks buddy!! :D +1
kimbo
Great......can I have the bass on itā€™s own in hi def........pretty please! Wanna remix. .....evil laughter.......+1
Juni 30 2018 01:06:37
kimbo
Ernie440 thanks man, sure no problem .. on it's way in the HD section .. be there shortly!! evil?? haha:W +0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
ellouidir from France

"Very great job ! Wikiloops is the best music collaborative app on the net i've tried so far ! This community is awesome !"

wikiloops.com verwendet Cookies um Dir die beste Nutzererfahrung zu ermöglichen.
Lies mehr in unseren Datenschutzbestimmungen .