Funshine

Session Vorlage
United States
Gitarre:
rootshell715 jams

verfügbare Remixe:

Daumen:
+ 12
Hochgeladen:
08/15/2021
Hörer:
216
Downloads:
6
Remixe:
2

Kommentare

DanDiplo
Has a great raw, scuffy tone - kinda reminds me of early Zep with a more funky edge. Nice break into the clean, spacey guitar too.+3
August 17 2021 03:17:07
DanDiplo
rootshell much appreciate the listen Dan :D +0
Al-Fadista
Really cool :) The intro reminds me of 'Oh Well' by Fleetwood Mac.+2
August 17 2021 03:17:43
Al-Fadista
rootshell thanks Alex :) +1
axenvocs
:Y :W+2
August 17 2021 03:17:34
axenvocs
rootshell hehe thx Gary! +0
Anrak
Gee, cool funky riff. Great Nick!!:):)+2
August 17 2021 03:17:27
Anrak
rootshell thanks Anrak! +1
bhunt1
super funky guitar :)+2
August 17 2021 03:17:19
bhunt1
rootshell thank you! :W +1
Wade
As always great ideas backed up by an excellent sense of groove.+2
August 17 2021 03:16:50
Wade
rootshell thanks Wade :Y +1
Carlomac
So cool Nick :W+2
August 17 2021 16:45:19
Carlomac
rootshell thank you Carlo :D +1
Tu
This rocks my friend <3<3<3+2
August 23 2021 00:15:50
Tu
rootshell thank you Tu, really appreciate the listen :) +0
PJE
Like Dan I was Zepped from the off….with your cool unique spin on proceedings as always….choc full off classic rock riffing and great moves and grooving Bravo Nick<3:o:W:W:)+2
August 26 2021 22:25:35
PJE
rootshell hehe thanks Peter <3 wasn't sure if it was this one, but sometimes i have a riff that really begins at the tail end of measure, not sure why that is...maybe something is off in my head lol +0
Ernie440
Yep!! Super cool my friend .. wow .. nice one Nick!! :W:D

btw .. that little guitar noodling part you did between 1:45 and 2 minutes makes me think of popcorn popping ... really cool!!
+1
August 26 2021 22:27:29
Ernie440
rootshell that's the Orville Redenbacher lick, with extra butter lol :D thanks brother, i always appreciate the listen :) +0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Wade from New Zealand

"Wikiloops brings musicians from around the world to my home. How would we otherwise ever have the opportunity to play with all of these great musicians? "

wikiloops.com verwendet Cookies um Dir die beste Nutzererfahrung zu ermöglichen.
Lies mehr in unseren Datenschutzbestimmungen .