Gentle Liquor

United States
Drums:
rp3drums1033 jams
United States
Gitarre:
rootshell715 jams
France
Gitarre:
Al-Fadista375 jams
Remix
step III
Canada
Bass:
Ernie4403541 jams

verfügbare Remixe:

Daumen:
+ 11
Hochgeladen:
01/10/2022
Hörer:
636
Downloads:
12
Remixe:
3
Just playing around with the mix ... already added to Ray's heavy mix which was great but I really liked Alex' gentler mix as well, hehe, with his awesome lead parts in the forefront a little more ... lowered the bass in this add by 3 or 4 db too. That's about it ... thanks for the thrill of the remix. :D Probably sounds about the same LOL
Klingt wie:
rock jam

Kommentare

Al-Fadista
Yes, indeed, this is for the gentlemen :D Would have put a bit more bass maybe, sounds cool, I mean, gentle :D+3
Januar 10 2022 21:09:45
Al-Fadista
Ernie440 LOL thank you gentle sir ... yeah adjusting sounds not easy when there a bunch of versions .. I thought more cowbell would be best actually. Can we get some cowbell here!! :D +2
Warhawk
Every added track on here made it worthy of me downloading to listen to it and tell my friends this is a collab done on wikiloops of people i almost know+2
Januar 11 2022 16:59:47
Warhawk
Ernie440 hey cool, nice words, thanx so much Warhawk, much appreciated! :D +1
Shi
I like it :)+1
Januar 10 2022 21:10:07
Shi
Ernie440 Appreciate that comment Shi .. :D:D +1
rootshell
wow, this track is smoking and nasty rude :o loving the mixes, need to try as well. will have to ask you and Alex for the HD files if not already there. been working onsite today so looking forward to listening more when back home. awesome Ernie, bass is gentle on this one, so i'll have to remix it to bump it up :D killer work brotha!!! <3 :W+1
Januar 11 2022 17:01:37
rootshell
Ernie440 Gonna check out yer mix brother, thanks so much Nick .. always a pleasure mon ami :D +1
axenvocs
Yes I may have to ruin this . Its awesome great mix amigo :W+1
Januar 11 2022 17:01:10
axenvocs
Ernie440 Very kind, thanks buddy, I didn't get a chance to comment on the remix my email alerted me too :O should have left it up!!! +1
Januar 11 2022 17:07:57
axenvocs
axenvocs gonna do it over wasn't completely satisfied :( +1
Januar 11 2022 17:10:15
axenvocs
Ernie440 Shit happens brotha... tracks get deleted on a daily!! :D :) +1
ERWAN
:W:Y ça décoiffe votre affaire ! superbe track la gang+1
Januar 11 2022 17:00:21
ERWAN
Ernie440 Thanks so much Ron!!! :D +1
Wade
This is such an amazing track. All stars!+1
Januar 11 2022 17:00:04
Wade
Ernie440 Very kind, thanks brother Wade! :) +1
JoeOnBass
Sooo goood. Sooooooooo good! This is really good.+1
Januar 24 2022 22:44:58
JoeOnBass
Ernie440 oh thanks my talented bass brudda, much appreciated Joe!! :D +1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Tintin from Canada

"This is such a great idea, helping musicians to make music from anywhere around the world !"

wikiloops.com verwendet Cookies um Dir die beste Nutzererfahrung zu ermöglichen.
Lies mehr in unseren Datenschutzbestimmungen .