Promises°°

FrankieJ
United States
akustik Gitarre:
FrankieJ 1.860 jams
Remix step I
Pewi
Switzerland
Floete:
Pewi 1.003 jams

verfügbare Remixe:

Daumen:
+ 17
Hochgeladen:
10.12.2025
Hörer:
179
Downloads:
2
Remixe:
2
I couldn't resist this beautiful composition by Frankie. I left some space in the second part in the hope that someone else would join in. Thank you very much (once again) “FrankieJ”
titi
I like to say that the first instrument is the voice, and the second is the whistling. The blend between your superb flute and your whistling is perfect <3 +2
10. Dezember 2025 um 17:13
Pewi
Pewi Thank you so much:) +1
Ivanovitch
Wow

Your ever so slightly fragile and faltering but full sounding mouth whistling and the delicate whistle/flute are impeccable their subtlety and warmth, which complements Frankie's great guitar sound so well
+2
16. Dezember 2025 um 18:43
Pewi
Pewi Thank you very much, I am very happy about your visit and your kind words! +1
Krasimir
Nice one... :W +1
10. Dezember 2025 um 11:55
Pewi
Pewi Thanks a lot for that:) +1
Beausire
Really beautiful clean sound. Perfect for this guitar piece.:) +1
10. Dezember 2025 um 12:33
Pewi
Pewi thank you very much:) +0
slin
wow thats a really fantastic add and playing Peter.;) +1
11. Dezember 2025 um 17:29
Pewi
Pewi Thanks a lot😎🎶🎶 +1
frankyguitar
Ganz wunderbar gespielt ! Dein intro ist wundervoll. Ich traue mich garnicht zu sagen pfeifen. Ich finde das deutsche Wort irgendwie hart, für diese wunderbare art Musik zu machen. :) <3 +1
11. Dezember 2025 um 17:29
Pewi
Pewi Vielen Dank Franky, freue mich sehr über Deine netten Worte 😎🎶🎶 +1
MicGuitare
Very nice Pewi🙏 +1
11. Dezember 2025 um 17:30
Pewi
Pewi Thank you very much😎🎶🎶 +1
abuitremorem
ein tolles ad Peter, gefällt mir:) +1
11. Dezember 2025 um 17:30
Pewi
Pewi Vielen Dank René😎🎶 +0
Wade
Proving for all to hear that good melodies come from within us. +1
16. Dezember 2025 um 18:42
Pewi
Pewi thank you Wade, I really appreciate that.:) +1
francisco al
bom dia amigo, estou fazendo uma visita, só não deu pra ouvir sua faixa, é como eu não fazer mais parte do sait, mas tudo bem. Tudo de bom pra você e sua família. Um abraço +1
16. Dezember 2025 um 18:50
Pewi
Pewi Olá, meu amigo. Não me esqueci de você. Lamento que esteja com problemas técnicos. De qualquer forma, estou muito feliz em ter notícias suas e desejo a você e aos seus entes queridos um período tranquilo e agradável, além de saúde e felicidade para o ano que se aproxima.
Atenciosamente, Peter
+0